Marketing een onderwerp waar ik me veel in heb verdiept en wat ik vaak heel lastig vond. Ik deed wat alle succesvolle marketingmensen deden. Ik probeerde hun trucjes uit, maar het werkte niet. Ik had een hekel aan mezelf als ik mezelf via een webinar hoorde zeggen dat mensen:

deze unieke, eenmalige kans moesten pakken

en vandaag nog moesten beslissen om mee te doen met mijn programma. Het klopte niet als ik dat zeg. Ik wil dat mensen bij me komen omdat ze het gevoel hebben dat ze bij mij moeten zijn.

Eindelijk ging ik naar mezelf luisteren

Het heeft lang geduurd voordat ik af kon stappen van die marketing ideeën over verkopen en succesvol zijn. Ik zag opeens dat die marketing goeroes die ik zo bewonderde eigenlijk nooit tevreden waren, ze waren steeds bezig met meer, groter, anders… Moest ik daar wel jaloers op zijn?

Ik zie achteraf pas hoe succesvol ik ben geweest met Nooitmeeropdieet. Ik volgde mijn passie, deed wat bij mij klopte en heb ontzettend veel mensen geïnspireerd. Ik dacht dat succesvol te maken had met veel klanten hebben en veel geld verdienen. Maar dat is niet waar het voor mij over gaat, daar word ik niet gelukkig van. Zie hiernaast mijn filmpje uit 2013.

Spannend om mezelf echt te laten zien

Het filmpje leverde me ontzettend veel mooie reacties op. Ik zie nu dat als ik echt eerlijk en open ben, mensen reageren, iets herkennen, mee willen doen. Toch blijft het spannend om mezelf echt te laten zien.

 

Jouw eigen, authentieke verhaal vertellen.

Ik was dus ook super enthousiast toen Tianne mij vroeg mee te helpen met het Storytellingsfestival. Want het gaat niet over een verhaal vertellen, maar over JOUW verhaal. Vandaar ook de nieuwe naam – It’s all about me. Want als ZZP’er ben jij je bedrijf en gaat het over jouw verhaal.

Op vrijdagmiddag 3 november gaan we de diepte in, je ontdekt jouw drijfveer, waarom was je ook al weer een eigen bedrijf begonnen. Wat wil je in de wereld zetten. Om vervolgens je te leren hoe je dit op een succesvolle, effectieve manier kunt doen die bij jou past.